2012. szeptember 2., vasárnap

A benzinkutas energia: EVO Turbo


Külalakban egyszerű tervezés, és design jellemzi. 
Zöld háttérben, nyomtatott nagybetűkkel olvasható a dobozon a felirat: EVO energiaital. Nem vitték túlzásba a tervezők, lerí róla, hogy gyorsan összedobott termékről van szó.
Ránézve hirtelen azt hinném, hogy egy "számítógépes játékban " vagyok, mert a zöld kockák és a kivitelezés azt engedi sejtetni.
De mégis, kellemes ránézni, letisztult forma, nincsen túlzásba víve, elhalmozva  feliratokkal a doboz.
A termék tartalmaz (elvileg) 5 féle vitamint, taurint (190mg/100ml), koffeint (29mg/100ml). 
Gyártja: Dieck & Co. OHG, D-41836 Hückelhoven, Németország. 
Forgalmazza: Lekklerland Kft, 1225. Budapest, Campona út 1. 
Infoline: +361 3715600
Én a péceli Mol töltőállomáson jutottam ehez az energiához, 399 forintért. 
Most feltehetik a kérdést: ez sok, vagy kevés? Nézőpont kérdése. 
Én a középkategóriába sorolnám, mert ennél van jóval olcsóbb, és jóval drágább termék is. 
De érdemes több helyen körülnézni, mert az árakban sokszor nagy különbségek lehetnek(Ennél a terméknél pont nem, mivel mindegyik Mol töltőállomáson ugyan annyiba kerül)!
Sok energiaitalt láttam már, és be kell valljam, nem ez lesz a kedvencem, ami a külcsínyt illeti, most viszont térjünk rá a tartalomra:

Pohárba töltve szőlőléhez tudnám hasonlítani a színét. Illata és íze valóban gyümölcsös, mint ahogy a dobozon is olvasható. 
Lassan kortyolgatva ajánlom fogyasztását, mert ílymódon talán élvezhetőbbé válik az ital, "összeérnek az ízek" a szájban, és jobban "kiteljesedik" a harmónia, nagyobb az élvezet!
Kellemesen szénsavas, bár elfogyasztása után mintha érezhető lenne egyfajta kesernyés mellékíz. 
250 ml-es kiszerelésben kapható, és akár többet is meg tudtam volna inni belőle, ha nem fogyott volna el, mert nekem izlett. 
Nem állítom, hogy nem ittam már finomabbat ennél, de volt már részem sokkal rosszabb minőséggel is találkozni!

íz:
6p
Kinézet:
4p
+Extrák: 

x
10p

A tesztet írta: Tegeri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése